Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh – Zuzana Drápelová
Zuzana Drápelová
Master's thesis
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Marketing Audit of IMI Hydronic Engineering for the Czech Market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to execute a marketing audit of IMI Hydronic Engineering at the Czech market in order to identify problem areas and opportunities, define key performance indicators (KPI) and follow recommended procedures to improve marketing performance of this company and increase the efficiency of the company as a whole. Marketing audit is a comprehensive analysis of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48771
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2016
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.
Veronika Pippalová -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle