Zuzana Drápelová

Master's thesis

Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh

Marketing Audit of IMI Hydronic Engineering for the Czech Market
Abstract:
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to execute a marketing audit of IMI Hydronic Engineering at the Czech market in order to identify problem areas and opportunities, define key performance indicators (KPI) and follow recommended procedures to improve marketing performance of this company and increase the efficiency of the company as a whole. Marketing audit is a comprehensive analysis of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2016
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48771