Možnosti retro marketingu z hlediska rozvoje značky – Oliver Procházka
Oliver Procházka
Bakalářská práce
Možnosti retro marketingu z hlediska rozvoje značky
Retro marketing opportunities in terms of brand development
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak může retro marketing (nostalgický marketing) jako forma marketingové komunikace dát impuls zákazníkovi vrátit se ke značce, vyvolat v něm nostalgii a touhu po produktu. Dalším cílem je doporučení pro další orientaci ve využití retro marketingu společností Lidl. V teoretické části se práce zabývá výkladem pojmu retro marketing, nostalgií a sílou značky. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this work is to find out how retro marketing (nostalgic marketing) as a form of marketing communication can give the customer an impulse to return to the brand, evoke nostalgia and the desire for the product. Another goal is a recommendation for further orientation in the use of Lidl retro marketing. The theoretical part deals with the interpretation of the term retro marketing, nostalgia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Tomáš Vaverka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80037
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele
Barbora Kubešová -
Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu
Žaneta Churavá -
Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele
Barbora Kubešová