Mgr. Michal KRUTIŠ

Bachelor's thesis

Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu

Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové …more
Abstract:
Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises This Bachelor's work analyses possible forms of Internet advertisment on the Czech Internet and indicates their use for small and middle entrepreneurs. It also describes the new trends in on-line advertisement, for instance the application of search engines in PPC campaigns. The target is to refer to the efficiency of the Internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2010
Identifier: 535

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2005
  • Supervisor: Mgr. Štěpán Prachař

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRUTIŠ, Michal. Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications