Bc. Jana OCHOVÁ

Master's thesis

Spotřebitelské chování segmentu seniorů Pension pro seniory

Consumer behaviour of a segment of seniors The Senior House
Abstract:
Předmětem diplomové práce je marketingové naplánování vybudování Pensionu pro seniory v lázeňském středisku Lázně Mšené. V teoretické části jsou objasněny pojmy vztahující se k tématu jako senioři, jejich role ve společnosti a způsob života,spotřebitelské chování seniorů, marketingový proces segmentace,targeting, positioning, marketingový mix, cenová politika, marketing služeb), marketingový výzkum …more
Abstract:
The subject of my diploma work is to evolve a marketing plan of building the retirement home in the spa resort of Lázně Mšené. In the theoretical part, there are certain terms rela-ted to the topic explained such as seniors, their role in the society, their lifestyle, consume-rist behaviour, marketing process (segmentation, targetting, positioning, marketing mix, pricing policy, marketing of services …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2011
Identifier: 22896

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OCHOVÁ, Jana. Spotřebitelské chování segmentu seniorů Pension pro seniory. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications