Bc. Jana OCHOVÁ

Master's thesis

Spotřebitelské chování segmentu seniorů Pension pro seniory

Consumer behaviour of a segment of seniors The Senior House
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je marketingové naplánování vybudování Pensionu pro seniory v lázeňském středisku Lázně Mšené. V teoretické části jsou objasněny pojmy vztahující se k tématu jako senioři, jejich role ve společnosti a způsob života,spotřebitelské chování seniorů, marketingový proces segmentace,targeting, positioning, marketingový mix, cenová politika, marketing služeb), marketingový výzkum …viac
Abstract:
The subject of my diploma work is to evolve a marketing plan of building the retirement home in the spa resort of Lázně Mšené. In the theoretical part, there are certain terms rela-ted to the topic explained such as seniors, their role in the society, their lifestyle, consume-rist behaviour, marketing process (segmentation, targetting, positioning, marketing mix, pricing policy, marketing of services …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2011
Identifikátor: 22896

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OCHOVÁ, Jana. Spotřebitelské chování segmentu seniorů Pension pro seniory. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications