Štěpánka TOMKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza služeb a marketingových aktivit vybrané turistické památky

Analysis of services and marketing activities of selected tourist sight
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá službami a marketingovými aktivitami zámku Nebílovy a přináší návrhy, jak zvýšit návštěvnost. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o marketingu kulturních (turistických) památek a nástrojích, které pro marketing využívají. Praktická část se zabývá analýzou poskytovaných služeb a konkrétními marketingovými aktivitami zámku Nebílovy. Poslední …more
Abstract:
The bachelor thesis concerns with services and marketing activities in castle Nebílovy and brings proposals, how to increase the attendance. The thesis is divided into 2 parts. The introductory part provide theoretical knowledges about the marketing of cultural (touristic) sights and implements, which they use for the marketing. Practical part concerns with analysis of provided services and paticular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kunešová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMKOVÁ, Štěpánka. Analýza služeb a marketingových aktivit vybrané turistické památky. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management

Theses on a related topic