Rozdíly ve vnímání hodnot z pohledu učitelů a žáků na 2. stupni základní školy – Bc. Michal Hyneček
Bc. Michal Hyneček
Bachelor's thesis
Rozdíly ve vnímání hodnot z pohledu učitelů a žáků na 2. stupni základní školy
Differences in perception of values from the perspective of teachers and students in secondary school
Abstract:
Anotace Bakalářská práce se bude zabývat problematikou hodnot na 2. stupni základní školy. Téma práce je následující Rozdíly ve vnímání hodnot z pohledu učitelů a žáků na 2. stupni základní školy. Teoretická část bude věnována vymezení základních pojmů. Klíčové pojmy jsou především výchova, její cíle, prostředky a podmínky, ve kterých se odehrává. Práce se zabývá pojmem hodnota a jeho ukotvením ve …moreAbstract:
Annotation Baccalaureate work will deal with problems values on secondary school. Subject work be as follows Differences in perception of values from the perspective of teachers and students in secondary school. Theoretic part will devoted delimitation basic conceptions. Pivotal notions are above all upbringing, her purposes, resources and conditions, in which be enacted. Work deal with conception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cqzth/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2014
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HYNEČEK, Michal. \textit{Rozdíly ve vnímání hodnot z pohledu učitelů a žáků na 2. stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/xrlyj7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
Jana OTIPKOVÁ -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Čítanka jako nástroj výchovy k hodnotám
Radka Loukotová -
Výchova k hodnotám v souvislosti s rizikovým chováním adolescentů
Lucie Kalná -
Vícegenerační výchova k hodnotám
Ludmila Geržová -
Výchova k hodnotám v současné rodině ve Zlínském regionu
Zuzana Polame -
Výchova k Olympijským hodnotám
Hana WIESNEROVÁ -
Výchova k hodnotám dětí na 1. stupni ZŠ
Simona Mazalová