Tvorba internetového obchodu společnosti prodávající výrobky s obsahem nikotinu – Bc. Jan Vidlička
Bc. Jan Vidlička
Bachelor's thesis
Tvorba internetového obchodu společnosti prodávající výrobky s obsahem nikotinu
E-shop Development for a Company Selling Nicotine Products
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je návrh architektury a tvorba e-shopu pro vybranou společnost. Teoretická část práce obsahuje vybrané klíčové pojmy vázané na problematiku elektronického podnikání, marketingu a nabízeného sortimentu. V praktické části je obsažena výchozí analýza stavu dané společnosti, její konkurence a trhu. To je východiskem pro tvorbu internetového obchodu, který je uveden do provozu, otestován …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to design the architecture and develop an e-shop for a selected company. The theoretical part contains selected key words related to e-business, marketing and the product range. The practical part analyses the initial state of the company, its competitors and market. This output is the basis for the development of an e-shop which is launched, tested and optimized.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cqn0l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. MgA. Michal Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIDLIČKA, Jan. \textit{Tvorba internetového obchodu společnosti prodávající výrobky s obsahem nikotinu}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xrmcii/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování protokolu FIX pro elektronické obchodování na burze
Jan Čech -
Elektronické obchodování a podnikání
David Salon -
Elektronické obchodování a jeho význam
Karolína Šťastná -
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování z pohledu nových pravidel zákona o dani z přidané hodnoty
Amálie Juračková -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Lucie RENDLOVÁ