Bc. Monika Bílá

Diplomová práce

Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru

Trends of marketing communications in the banking sector
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a na bankovní sektor. Cílem práce je na základě analýz a dat získaných na Facebooku vyhodnotit využití trendů marketingové komunikace ve vybraných bankách, posoudit jejich efektivitu při oslovování zákazníků a jejich rozhodování při výběru banky. V práci jsou nejprve definována teoretická východiska marketingu obecně, pozornost je věnována problematice …více
Abstract:
This work is about marketing communication and banking sectors. The aim of the work is based on analysis and data gathered on Facebook to evaluate utilization trends in marketing communication in selected banks. I consider their effectiveness in addressing customers and their decision when choosing a bank. I defined the theoretical bases of marketing in general. I was paid to the issue of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní