Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru – Bc. Monika Bílá
Bc. Monika Bílá
Diplomová práce
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Trends of marketing communications in the banking sector
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a na bankovní sektor. Cílem práce je na základě analýz a dat získaných na Facebooku vyhodnotit využití trendů marketingové komunikace ve vybraných bankách, posoudit jejich efektivitu při oslovování zákazníků a jejich rozhodování při výběru banky. V práci jsou nejprve definována teoretická východiska marketingu obecně, pozornost je věnována problematice …víceAbstract:
This work is about marketing communication and banking sectors. The aim of the work is based on analysis and data gathered on Facebook to evaluate utilization trends in marketing communication in selected banks. I consider their effectiveness in addressing customers and their decision when choosing a bank. I defined the theoretical bases of marketing in general. I was paid to the issue of marketing …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix marketingová komunikace e-commerce remarketing obsahový marketing mobilní a internetový marketing bankovní sektor sociální síť segmentace marketing marketing mix marketing communications internet and mobile marketing product placement banking sector social network segmentation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hp84d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání internetového a mobilního bankovnictví vybraných bank v regionech Česká republika a Ukrajina
Viktoriia Kocherha -
Role informačních a komunikačních technologií (IKT) v zemědělském sektoru v Bosně a Hercegovině
Václav Franěk -
Penetrace a vývoj trendu mobilních internetových prezentací v pražském a londýnském pohostinství
Jakub Javůrek -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera