Karolína Secká

Master's thesis

Vliv fenoménu YouTuberů na žáky druhého stupně základní školy a střední školy

The Influence of the YouTubers Phenomen on the Students of the Secondary Schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá fenoménem YouTuberů a jeho vlivem na žáky 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části se věnuje představení YouTuberů, vývojem osobnosti žáka a novodobým trendům v trávení volného času dětí. Zaměřuje se na trávení času na internetu, internetovou bezpečnost a mediální výchovu ve školách spojenou se sociálními sítěmi. Druhá část práce se zabývá výsledky dotazníkového …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2019
  • Supervisor: Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Education

Master programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - informatika, Učitelství pro střední školy - základy společenských věd

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses xrw37z xrw37z/4
16/9/2019
Folders
Files
Kohout, J.
14/10/2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.