Žákovská práva na základních školách v ČR – Mgr. Radka Kšicová
Mgr. Radka Kšicová
Bakalářská práce
Žákovská práva na základních školách v ČR
The Pupil Rights at Elementary Schools in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá žákovskými právy na základních školách v České republice. Popisuje vztahy mezi učiteli a žáky, rozdíly mezi tradiční a moderní školou, školními řády, kázní a žákovskými samosprávami na základních školách. Odpovídá na otázku, jaký je poměr mezi právy a povinnostmi žáků ve školních řádech na českých základních školách.Abstract:
The thesis deal with pupil rights at elementary schools in the Czech Republic.Describes the relationships between teachers and pupils, differences between traditional and modern school, school rules, discipline and pupil autonomy at elementary schools. The thesis answers the question what is the relationship between pupil rights and pupil obligations in school rules at elementary schools in the Czech …víceKlíčová slova
Žákovská práva vztahy mezi učiteli a žáky tradiční a moderní škola kázeň žákovská samospráva školní řád základní škola práva a povinnosti Pupil rights relationships between teachers and pupils traditional and modern school discipline pupil autonomy school rules elementary school rights and obligations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m3cqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Práva a povinnosti žáků, studentů a jejich zákonných zástupců se zaměřením na střední vzdělávání
Zuzana Vymětalová -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Znalost a využívání prvků alternativních metod ve výuce anglického jazyka mezi učiteli základních škol a lektory v mikroregionu Kahan
Denisa Lebedová -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Problémové komunikační situace a jejich řešení mezi učiteli a žáky v předmětu Český jazyk na středních odborných školách v Moravskoslezském kraji
David VÁLEK -
Hodnocení školní práce a strachu ze školy žáků tradičních a vybraných alternativních škol
Tereza Pulicarová