Bc. Nikola Venzhöferová

Master's thesis

Firemní identita, image, kultura

Corporate Identity, Image, Culture
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat identitu, image a kulturu podniku Ryor, a. s., která je tradiční českou firmou zabývající se výrobou přírodní pečující kosmetiky. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury. Jejím cílem je získat podklady pro zpracování praktické části. Vysvětluje základní pojmy týkající se firemní image ve vztahu s firemní identitou a jejích prvků. …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the identity, image and culture of the Ryor Company, a. s., which is a traditional Czech company engaged in the production of natural caring cosmetics. The first part of this thesis includes theoretical findings from the literature. Its aim is to obtain material for the practical part. It explains basic terms relating to the corporate image in relation to the corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Venzhöferová, Nikola. Firemní identita, image, kultura. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration