Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole – Bc. Hana ČURDOVÁ
Bc. Hana ČURDOVÁ
Diplomová práce
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Didactical transformation in using the scheme and pictures within human biology lessons at lower-secondary level
Anotace:
Prezentovaná diplomová práce se zabývá otázkou, zda jsou studenti učitelství a učitelé z praxe schopni didaktické transformace. Cílem bylo posoudit, do jaké míry jsou schopni ze složitých odborných ilustrací vytvořit zjednodušenou verzi, kterou by prezentovali ve výuce biologie člověka žákům osmého ročníku základní školy. Jako hlavní výzkumný nástroj byla použita kresba a výzkum byl záměrně proveden …víceAbstract:
Presented thesis deals with the question of whether pre-service and in-service teachers are capable of didactic transformation. The aim was to assess the extent to which they are able to create a simplified version of complicated professional illustrations, which they would present in the teaching of human biology to pupils in the eighth grade of lower-secondary school. Drawing was used as the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Rokos, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČURDOVÁ, Hana. \textit{Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xs88p5/.
Jak správně citovat práci
ČURDOVÁ, Hana. Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Přn-Chn
Práce na příbuzné téma
-
Kresba jako prostředek ke zjištění představ žáků 2. stupně základní školy o potravních řetězcích ve vybraných ekosystémech
Eva ŠPIROCHOVÁ -
Využití metod Célestina a Élise Freinetových ve výuce estetické výchovy na středních školách a gymnáziích v ČR: inspirace freinetovskými školami ve Francii
Iveta Šedová -
Akademická figurální kresba: výuka v současnosti a v minulosti na akademiích
Dominik Rampula -
Exkurze ve výuce přírodopisu a biologie na základních školách a gymnáziích
Vendula HRACHOVSKÁ -
Analýza a priori v přípravách na vyučování přírodopisu a biologie
Iva ŠESTÁKOVÁ -
Porozumění a postoj studentů učitelství k ilustracím v učebnicích přírodopisu a biologie
Eva ZÍKOVÁ -
Zájem žáků základních a středních škol o vyučovací předměty přírodopis a biologie
Anna KORYŤÁKOVÁ -
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Třebíčsku a Znojemsku
Martina KLIMEŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva