Marketingová situační analýza zvoleného podniku – Eliška Veselá
Eliška Veselá
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvoleného podniku
Marketing situational analysis of a selected business
Abstract:
Hlavním zaměřením této bakalářské práce je marketingová situační analýza zámecké kavárny Empir Cafe na Kačině. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci kavárny a navrhnout vhodné marketingové strategie pro další rozvoj. Práce se zaměřuje na analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a na analýzu prvků marketingového mixu. V rámci práce jsou rovněž navrženy konkrétní nástroje a opatření pro implementaci …moreAbstract:
The main focus of this bachelor thesis is the marketing situational analysis of the Empir Cafe café in the Castle Kačina. The thesis aims to evaluate the current situation of the café and suggest suitable marketing strategies for further development. The thesis focuses on analyzing the external and internal environment and analyzing the elements of the marketing mix. The thesis also suggests specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Veselá, Eliška. Marketingová situační analýza zvoleného podniku. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ