Taneční forma street dance a životní styl tanečníků – Mgr. Zuzana Pýchová
Mgr. Zuzana Pýchová
Bakalářská práce
Taneční forma street dance a životní styl tanečníků
Dance form of street dance and lifestyle of dancers
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je taneční forma street dance a životní styl tanečníků. Cílem bylo sestavit ucelený přehled informací související s tímto tancem a přiblížit čtenáři životní styl mladých tanečníků. Pro jasnou představu je práce navíc doplněna videem, v němž jsou natočeny jednotlivé taneční ukázky street dance.Abstract:
The topic of my thesis is the dance form of street dance and the life style of the dancers. The aim was to compile a comprehensive overview of information related to this dance and bring the life style of young dancers closer to the reader. A video that shows particular dance styles is attached at the end of my work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u0nyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Regenerace a výživa ve sportu
Práce na příbuzné téma
-
Street Dance, tanec bez hranic
Jana Šrytrová -
Street dance - battly, eventy, životní styl
Natálie Stejskalová -
Street dance jako prostředek rozvoje osobnosti člověka
Tereza Pálešová -
Životní styl lektorů street dance v České republice
Gabriela JANČÍKOVÁ -
Taneční styl street dance očima dětí
Miluše Laliová -
Street dance a jeho vliv na aspekty života z pohledu pozitivní psychologie
Kateřina MASTRÁKOVÁ -
Co je to street-dance, jeho vznik a vývoj ve světě i v ČR
Natálie Stejskalová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř