Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka – Tereza PÖTHE
Tereza PÖTHE
Bachelor's thesis
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
VISUAL IDENTITY OF AN EVENT music festival Vývrtka
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené vizuální identity pro malý hudební festival Vývrtka, která by reflektovala jaho atmosféru a hodnoty, které zastává. Popisuje proces tvorby od prvních náčrtů, přes volbu barev, písma, tvorbu loga a piktogramů, až po skládání jednotlivých částí dohromady. Vizuální identita vychází ze vzpomínek na dětské tábory, ale nenechá se jimi příliš svazovat. Výsledná …moreAbstract:
This bachelor work focuses on creating a cohesive visual identity for the small music festival Vývrtka, that would reflect its atmosphere and its values. It describes the creative process from the first sketches, through the choice of colours and the typeface, the creation of the logo and icons, all the way to putting everything together. Inspiration was drawn from memories of childhood summer camps …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akademický malíř František Steker
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÖTHE, Tereza. \textit{Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xshohd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÖTHE, Tereza. Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka. Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová