Jazykový cit předškolních dětí s narušenou komunikační schopností se zaměřením na morfologicko-syntaktickou rovinu jazyka – Marta Kiršbaumová
Marta Kiršbaumová
Bachelor's thesis
Jazykový cit předškolních dětí s narušenou komunikační schopností se zaměřením na morfologicko-syntaktickou rovinu jazyka
The langure feeling of preschool children with communication disorders with a focus on the morpho-syntactic aspects of the language
Anotácia:
Narušení komunikační schopnosti znevýhodňují jedince v mnoha oblastech jejich života. Předkládaná bakalářská práce se zabývá dopadem ztížení komunikace na jazykový cit dětí s NKS před vstupem do školy. Praktická část práce zaznamenává hodnoty získané testováním těchto dětí v ambulancích klinických logopedů. Test byl zaměřen na úroveň ovládání zákonitostí českého jazyka v oblasti morfologicko-syntaktické …viacAbstract:
Communication disorders disadvantage individuals in many areas od thein lives. The present thesis deals with the impal of the communication disorders to the langure feeling of preschool children. The practical part discusses the data obtained by testing these children by the outpatient clinical specialist. The test was aimed to determine the level of controlling morpho-syntactic rules of the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Květoslava Musilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KIRŠBAUMOVÁ, Marta. \textit{Jazykový cit předškolních dětí s narušenou komunikační schopností se zaměřením na morfologicko-syntaktickou rovinu jazyka}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/xsr9el/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Rozvoj morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s vývojovou dysfázií
Lucie Schmitt -
Analýza morfologicko-syntaktické roviny u dětí s vývojovou dysfázií
Hana Krajíčková -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí navštěvujících přípravnou třídu
Lucie Knechtová -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová -
Analysis of the language of fairy tales from the point of view of transferred language
Tereza KLENCOVÁ -
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
Adam Král -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková
Názov
Vložil
Vložené
Práva