Šárka VALČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů

The influence of the brand on consumer buying behavior
Anotace:
Spotřebitelé se rozhodují o nákupu produktu na základě značky. Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebního chování při nákupu Starbucks kávy. Cílem práce je vyhodnotit vliv této značky na nákupní rozhodování spotřebitelů. Dílčím cílem je nalezení faktorů, které nejvíce motivují spotřebitele ke koupi kávy. Ke splnění cíle je použito kvantitativní šetření ve formě dotazníkového šetření, který …více
Abstract:
Consumer decide to buy a product on a brand basis. The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour when buying Starbucks coffee. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this brand on consumer purchasing decisions. The partial purpose is to find out the factors that most motivate consumers to buy coffee. To meet the purpose, a quantitative survey in the form of a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Vojtěch Kotrba, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VALČÍKOVÁ, Šárka. Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická