Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů – Šárka VALČÍKOVÁ
Šárka VALČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů
The influence of the brand on consumer buying behavior
Anotace:
Spotřebitelé se rozhodují o nákupu produktu na základě značky. Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebního chování při nákupu Starbucks kávy. Cílem práce je vyhodnotit vliv této značky na nákupní rozhodování spotřebitelů. Dílčím cílem je nalezení faktorů, které nejvíce motivují spotřebitele ke koupi kávy. Ke splnění cíle je použito kvantitativní šetření ve formě dotazníkového šetření, který …víceAbstract:
Consumer decide to buy a product on a brand basis. The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour when buying Starbucks coffee. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this brand on consumer purchasing decisions. The partial purpose is to find out the factors that most motivate consumers to buy coffee. To meet the purpose, a quantitative survey in the form of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Kotrba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALČÍKOVÁ, Šárka. Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Aneta Boušková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Jaroslav Frantík