Jan Urubek
Diplomová práce
Možnosti Unreal Enginu 4
Possibilities of Unreal Engine 4
Anotace:
Nová verze Unreal Enginu patří v současnosti mezi nejpoužívanější herní enginy a nabízí uživatelům pokročilé funkce jak v oblasti vykreslování 3D grafiky, tak i v dalších oblastech jako fyzikálních simulací, audiovizuální tvorby, programovaní herní logiky či vytváření složitých scenérií. Proto byly v této práci prozkoumány specifické možnosti tohoto enginu, konkrétně témata jako: skeletální animace …víceAbstract:
New version of Unreal Engine is currently one of the most used game engines in the world and offers advanced functionality such as 3D graphics rendering, physical simulations, audiovisual production, game logic programming or creation of complex scenes. Therefore this work focuses on examination of specific possibilities in this engine, such as: skeletal animations of characters, terrain visualization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace interiérů budov
Filip Moták -
Vizualizace interiérů
Dávid Hlbocký -
Tvorba materiálů, světel a vizualizace interiéru v 3ds Max a Corona
Miroslav Potužník -
Prezentace historických památek za pomocí virtuální reality
Igor Žmajlo -
3D grafický engine pro počítačové hry
Martin Holas -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Rozšiřitelný 3D grafický engine
Juraj Šefara -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí