The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector – Evdokia Michael
Evdokia Michael
Bakalářská práce
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Vliv technologického pokroku na Impulzivní nákupní chování v sektoru B2C elektronického obchodování v Šanghaji
Anotace:
Práce zkoumá vliv technologického pokroku na impulzivní nákupní chování. v sektoru elektronického obchodování B2C v Šanghaji. Podnětem ke studii je celosvětový význam elektronického obchodování a trend impulzivních nákupů, přičemž Šanghaj je příkladem města pro analýzu. Na stránkách lze aplikovat na obecnější souvislosti elektronického obchodování tím, že se podíváme na dynamiku chování spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis examines the influence of technological advancements on impulse buying behavior within Shanghai's B2C e-commerce sector. The study is prompted by the global importance of e-commerce and the trend of impulse purchases, with Shanghai as an example city for analysis. The insights may be applied to more general e-commerce contexts by looking at the dynamics of consumer behavior in this setting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Gabriela Koľveková
- Oponent: Jindřich Soukup
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93389
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Marketingová specifika komunikace typu B2B a B2C
Jan Protivinský -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Adéla RALIŠOVÁ -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Kateřina TŘÍSKOVÁ -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Lucie RENDLOVÁ -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ