Fast forward - Reflexe fenoménu celebrit – Bc. Tomáš Fridrich
Bc. Tomáš Fridrich
Bakalářská práce
Fast forward - Reflexe fenoménu celebrit
Fast forward
Anotace:
Práce se zabývá celebritami v kontextu české mediální scény. Snaží se reflektovat situaci v českém mediálním prostředí s důrazem na průmysl celebrit a konzumerismus, k jehož propagaci bývají celebrity využívány. Poměrně novým rysem českého mediálního prostředí je fenomén rychle vznikajících a zanikajících celebrit, jež začaly vznikat především jako produkt reality show, které české komerční televizní …víceAbstract:
The thesis deals with celebrities in the context of the Czech media. It pursues goal of reflecting situation of the Czech media scene with the emphasis on celebrity industries and consumerism, which use celebrities for their promotion. Quite a new attribute of the Czech media scene is quickly appearing and vanishing celebrities, who originate mainly as products of reality shows, who have been broadcasted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kgt9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2007
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.