Bc. Vanda Vecková

Diplomová práce

Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí

Marketing communication as a tool of social behavior
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace jako nástroje řízení společenského chování lidí. Jsou objasňovány pojmy marketingová komunikace, řízení a společenské chování. Hlavní myšlenkou práce je, že marketingová komunikace chování lidí neřídí v pravém slova smyslu, ale ovlivňuje. V práci jsou popisovány jednotlivé marketingové komunikace, jejichž působením je vliv vytvářen. Nejvíce …více
Abstract:
The subject of this thesis, the issues of marketing communications as a tool of social control people's behavior. They are explaining concepts, marketing communication, management, and social behavior. The main idea of this work is that marketing communication behavior does not follow the strict sense, but it affects. The paper dealt with the various marketing communication. Most attention is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace