Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí – Bc. Vanda Vecková
Bc. Vanda Vecková
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Marketing communication as a tool of social behavior
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace jako nástroje řízení společenského chování lidí. Jsou objasňovány pojmy marketingová komunikace, řízení a společenské chování. Hlavní myšlenkou práce je, že marketingová komunikace chování lidí neřídí v pravém slova smyslu, ale ovlivňuje. V práci jsou popisovány jednotlivé marketingové komunikace, jejichž působením je vliv vytvářen. Nejvíce …víceAbstract:
The subject of this thesis, the issues of marketing communications as a tool of social control people's behavior. They are explaining concepts, marketing communication, management, and social behavior. The main idea of this work is that marketing communication behavior does not follow the strict sense, but it affects. The paper dealt with the various marketing communication. Most attention is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wwl57/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost vybraného podniku a její vliv na zákazníka
Monika Michalová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Karolína Becher -
Společenská odpovědnost ve sportovních organizacích
Petra Kvapilová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Assiya Merezhepova -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Jakub Krákora -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová