Bc. Vanda Vecková

Master's thesis

Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí

Marketing communication as a tool of social behavior
Abstract:
V diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace jako nástroje řízení společenského chování lidí. Jsou objasňovány pojmy marketingová komunikace, řízení a společenské chování. Hlavní myšlenkou práce je, že marketingová komunikace chování lidí neřídí v pravém slova smyslu, ale ovlivňuje. V práci jsou popisovány jednotlivé marketingové komunikace, jejichž působením je vliv vytvářen. Nejvíce …more
Abstract:
The subject of this thesis, the issues of marketing communications as a tool of social control people's behavior. They are explaining concepts, marketing communication, management, and social behavior. The main idea of this work is that marketing communication behavior does not follow the strict sense, but it affects. The paper dealt with the various marketing communication. Most attention is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication