Jiří RŮŽIČKA

Bakalářská práce

Semiaktivní a aktivní tlumení vozidel

Semi-active and active damping for vehicles
Anotace:
Cílem práce je zmapovat aktuální stav v oblasti automobilových tlumičů a jejich současné trendy. Pozornost je věnována především semiaktivním a aktivním tlumičům. Praktická část práce se zabývá simulací vozidla s různými tlumiči v MSC Adams/Car. Je provedeno několik simulací jízd po tratích s různými překážkami a povrchem. Charakteristiky tlumičů jsou převzaty z literárních zdrojů.
Abstract:
The aim is to map the current state of automotive dampers and actual trends. Attention is paid to the semi-active and active dampers. The practical part of the thesis deals with the simulation of vehicle with different dampers in MSC Adams/Car. Several analyses of rides on track were performed with various obstacles and surface. Characteristics of dampers are taken from literature sources.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Roman Čermák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RŮŽIČKA, Jiří. Semiaktivní a aktivní tlumení vozidel. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta strojní

Bakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika