Bc. Martin Vybíral

Diplomová práce

Návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti Krásná Hora, s. r. o.

Proposed improvements of marketing communication in Krásná Hora, Ltd.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti podnikající v oblasti vinařství. Vychází ze zmíněných teoretických východisek a analýzy současného stavu ve společnosti, jenž jsou dále použity pro návrhy na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti.
Abstract:
The thesis is dedicated to a marketing communication of a company focusing on viniculture business. It results from a theoretical base mentioned and f rom an analysis of a current company status. The data is further used for suggestions to improve marketing communications in the company
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martina Dubasová
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting