Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie – Bc. Darina Šeborová, DiS.
Bc. Darina Šeborová, DiS.
Master's thesis
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Media planning as a part of a negotiating strategy
Abstract:
Na začátku mé diplomové práce se seznámíme s několika pohledy na marketingový mix – 4P, 4S, 3V a 4C a jednotlivými nástroji marketingové komunikace. Následuje představení širší definice reklamy, která je nedílnou součástí každé integrované marketingové komunikace. Druhá část pojednává o tuzemském mediálním trhu a aktuálních mediálních trendech, které jej ovlivňují. Seznámíme se základními subjekty …moreAbstract:
At the beginning of my diploma thesis, we get acquainted with the several views on the marketing mix - 4P, 4S, 4C and 3V and various marketing communication tools. Then there is the introduction of a broader definition of the advertising following, being an integral part of every integrated marketing communication. The second part deals with the domestic media market, media and current trends that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gdhj3/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Mediální plánování a uživatelská angažovanost u profilů vysokých škol na Instagramu
Daria Gunina -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová -
Mediální plánování a příprava mediatypů webového start-up projektu
Jana Sklenářová