Bc. Darina Šeborová, DiS.

Master's thesis

Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie

Media planning as a part of a negotiating strategy
Abstract:
Na začátku mé diplomové práce se seznámíme s několika pohledy na marketingový mix – 4P, 4S, 3V a 4C a jednotlivými nástroji marketingové komunikace. Následuje představení širší definice reklamy, která je nedílnou součástí každé integrované marketingové komunikace. Druhá část pojednává o tuzemském mediálním trhu a aktuálních mediálních trendech, které jej ovlivňují. Seznámíme se základními subjekty …more
Abstract:
At the beginning of my diploma thesis, we get acquainted with the several views on the marketing mix - 4P, 4S, 4C and 3V and various marketing communication tools. Then there is the introduction of a broader definition of the advertising following, being an integral part of every integrated marketing communication. The second part deals with the domestic media market, media and current trends that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication