Bc. Darina Šeborová, DiS.

Diplomová práce

Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie

Media planning as a part of a negotiating strategy
Anotace:
Na začátku mé diplomové práce se seznámíme s několika pohledy na marketingový mix – 4P, 4S, 3V a 4C a jednotlivými nástroji marketingové komunikace. Následuje představení širší definice reklamy, která je nedílnou součástí každé integrované marketingové komunikace. Druhá část pojednává o tuzemském mediálním trhu a aktuálních mediálních trendech, které jej ovlivňují. Seznámíme se základními subjekty …více
Abstract:
At the beginning of my diploma thesis, we get acquainted with the several views on the marketing mix - 4P, 4S, 4C and 3V and various marketing communication tools. Then there is the introduction of a broader definition of the advertising following, being an integral part of every integrated marketing communication. The second part deals with the domestic media market, media and current trends that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace