Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic – Štěpán Mejzlík
Štěpán Mejzlík
Diplomová práce
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Faktory úspěchu mezinárodní expanze českých firem
Anotace:
Cílem práce je zkoumat faktory úspěchu českých firem, které expandovaly do zahraničí a které realizují většinu příjmů ze zahraniční. Byly osloveny firmy odpovídající těmto kritériím a 13 z nich souhlasilo se svou účastí ve výzkumu. Ten byl primárně založen na osobních rozhovorech s vedoucími pracovníky každé firmy. Aby byla zajištěno objektivní zachycení faktorů úspěchu, byly použity dvě nezávislé …víceAbstract:
The thesis aims to investigate success factors of Czech based ventures which successfully expanded abroad and contribution of the domestic market to their total revenues has become minor. Companies matching the description were shortlisted and asked for cooperation. 13 agreed to take part in the study. The study was primarily based on personal interviews with experienced representatives of each company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Jiří Strouhal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Role of culture in the international expansion of IKEA
Daria Pichugina -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
International Franchising as a Method for Business Expansion
Darya Evgenjevna Karpushina -
Beyond Food Delivery: The Role of Core Business and Other Success Factors for Superapps, Lessons from Grab's SEA Dominance for Wolt's Expansion in the Czech Republic
Jan Budinský -
Úspěšné expanze malých a středních firem
Kamila Nesibová -
Specifics of Doing Business in India for Selected Czech Companies
Vojtěch Brát