Konzumace čaje v České republice – Bc. Markéta Kratochvílová
Bc. Markéta Kratochvílová
Master's thesis
Konzumace čaje v České republice
Tea consumption in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na poptávku a nabídku čajů původem z Čínské lidové republiky v rámci České republiky. Výzkum byl rozdělen do čtyř částí. První bylo hlavní dotazníkové šetření, které se zaměřilo na vnímaní čaje dvou skupin a to "čajomilců" a běžných konzumentů. Dále vedlejší dotazníkové šetření zabývající se čajovým rituálem gong fu cha. Následuje průzkum trhu jež se zajímá o nabídku čínských …viacAbstract:
The subject of the diploma thesis is the demand and supply of teas from the People's Republic of China in the Czech Republic. The study was divided into four sections. The first was the main questionnaire survey, which looked at how two categories of people, "tea enthusiasts" and "ordinary consumers," viewed tea. A secondary questionnaire survey was also conducted on the gong fu cha tea ritual. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/lfjni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Markéta. \textit{Konzumace čaje v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/xtzxes/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Historie čaje, čaj jako podnikatelský záměr
Victoria Arlazarova -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Co stojí za šálkem čaje ze Srí Lanky? Čaj a jeho vliv na rozvoj Šrí Lanky
Bára Konášová -
Cesta čaje v České republice po roce 1989 - čaj jako kulturní fenomén
Ivana GREGOROVÁ -
Cesta čaje v České republice po roce 1989- čaj jako kulturní fenomén
Ivana GREGOROVÁ -
Japonský zelený čaj
Karolína STARÁ -
Čas na čaj
Michal Breza -
Rodinné farmy zaměřené na čaj a kávu a kreativní turismus: rozvoj komunit v thajské provincii Chiang Rai
Eliška Perutková