Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole – Bc. Pavlína STESCHNEROVÁ
Bc. Pavlína STESCHNEROVÁ
Master's thesis
Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole
Developing didactic game for teaching art history at the high school and verification of the game
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit didaktickou hru pro předmět dějiny výtvarného umění na středních školách a zjistit, jak žáci hru hodnotí. Didaktická hra byla vytvořena s ohledem na obsah formálních kurikulárních dokumentů, a poté její funkčnost ověřena v přímém pedagogickém prostředí se všemi herními principy a strategiemi, které má hra obsahovat. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické …moreAbstract:
The target of the diploma thesis was to create a didactic game for the subject of art history in high schools and to find out how the students evaluate the game. The didactic game was created with respect to the content of formal curriculum documents and then its functionality was verified in a direct pedagogical environment, with all the game principles and strategies that the game should contain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STESCHNEROVÁ, Pavlína. \textit{Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xu20q1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STESCHNEROVÁ, Pavlína. Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-vv-ped-15
Theses on a related topic
-
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití metod dramatické výchovy pro výuku dějin výtvarného umění
Karolína Klempířová -
Vybrané etapy dějin výtvarného umění a jejich zprostředkování ve výtvarné výchově na 2. stupni základní školy
Nikola MACHŮ -
Naučné leporela dějin umění pro děti od 8 do 10 let
Lucie Bohatá -
Zprostředkování dějin výtvarného umění žákům na 1. stupni základních škol
Veronika KOUDELKOVÁ -
Zprostředkování dějin výtvarného umění žákům na 1. stupni základních škol
Veronika KOUDELKOVÁ -
Kvalitativní výzkum: "Jak děti vnímají tělesně modifikované rodiče a dospělé."
Lenka LUXÍKOVÁ -
Didaktická hra v podmínkách mateřské školy
Veronika ALKOVÁ