Andrea Klimentová

Diplomová práce

Positioning značky Kofola

Positioning of Kofola brand
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky Kofola se zaměřením na čepovanou verzi nápoje Kofola Original. Hlavním cílem této práce je s pomocí vlastního výzkumu zjistit pozici značky Kofola v myslích českých spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou s pomocí odborné literatury shrnuty teoretické poznatky a vysvětleny pojmy vztahující se k danému …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of Kofola's positioning focusing on the draft version of the Kofola Original drink. The main objective of this thesis is to determine the position of Kofola brand in the minds of Czech consumers based on own research. The thesis is divided into the theoretical and practical part. First chapter summarizes the theoretical knowledge and explains concepts related to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72524

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod