Andrea Klimentová
Diplomová práce
Positioning značky Kofola
Positioning of Kofola brand
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky Kofola se zaměřením na čepovanou verzi nápoje Kofola Original. Hlavním cílem této práce je s pomocí vlastního výzkumu zjistit pozici značky Kofola v myslích českých spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou s pomocí odborné literatury shrnuty teoretické poznatky a vysvětleny pojmy vztahující se k danému …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of Kofola's positioning focusing on the draft version of the Kofola Original drink. The main objective of this thesis is to determine the position of Kofola brand in the minds of Czech consumers based on own research. The thesis is divided into the theoretical and practical part. First chapter summarizes the theoretical knowledge and explains concepts related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček