Role ICT při zajištění udržitelného rozvoje – Veronika Honová
Veronika Honová
Diplomová práce
Role ICT při zajištění udržitelného rozvoje
Role of ICT in Sustainable Development
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku Green ICT a uplatňování jejích principů v malých a středních podnicích v České republice. Cílem práce je realizovat a vyhodnotit průzkum uplatňování principů problematiky Green ICT v řízení malých a středních podniků v České republice. Pro dosažení tohoto cíle je nejdříve nutné formulovat cíle průzkumu, poté sestavit dotazníkové šetření, pomocí kterého průzkum …víceAbstract:
This thesis is focused on issues of Green ICT and application of its principles in small and medium enterprises in the Czech Republic. The aim of this thesis is to realize and evaluate a survey of the Green ICT implementation into management of small and medium enterprises in the Czech Republic. In order to achieve this goal it is necessary to define survey goals, create a questionnaire, choose respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Alena Buchalcevová
- Oponent: Libor Gála
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík