ANALÝZA TRHU A KONKURENCE VYBRANÉ FIRMY – Jaroslav KYSELA
Jaroslav KYSELA
Bakalářská práce
ANALÝZA TRHU A KONKURENCE VYBRANÉ FIRMY
MARKET AND COMPETITION ANALYSIS OF SELECTED COMPANY
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je prozkoumání potenciálních možností zvýšení prodeje papírových výrobků firmy, která působí na trhu s obalovými materiály. Tato práce analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy, tedy makro- i mikroprostředí firmy. Pomocí Porterovy analýzy pěti sil a SWOT analýzy se snaží odkrýt slabiny a přednosti firmy ve prospěch zvýšení prodeje. Veškeré poznatky a doporučení jsou shrnuty …víceAbstract:
The subject of the bachelor?s thesis is the investigation of potential possibilities of increasing sales of paper products of a company, which is a part of wrapping materials market. The work analyses external and internal environment of the company, in other words macro- and microenvironment. Using Porter?s Five Forces Analysis and SWOT analysis, it is trying to uncover the weaknesses of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYSELA, Jaroslav. ANALÝZA TRHU A KONKURENCE VYBRANÉ FIRMY. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza obchodního potenciálu zákazníků na základě business intelligence a statistiky
Alexandra Šípeková -
Strategická analýza vybraného podniku Santal spol. s.r.o.
Adéla Kubešová -
Prodej softwaru na zahraniční trh
Jana Trněná -
Bezobalový prodej na trhu potravin
Lucie Borýsková -
Bezobalový prodej na trhu s potravinami
Klára Latináková -
Prodej a spotřeba potravin prostřednictvím farmářských trhů
Dominika Vokáčová -
Prodej automobilů značky Citroen na českém trhu
Anna Marie Cermanová