Bc. Dagmar Chytková

Bakalářská práce

Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu

Marketing for Libraries: Project of eLearning Course
Anotace:
Diplomová práce „Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu“ pojednává o problematice marketingu v knihovnách. Jsou zde uvedeny důvody, proč je vhodné aplikovat jej i do knihoven, tedy do neziskového sektoru. V teoretické části je popsána teorie marketingu a teorie e-learningu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu e-learningového kurzu v prostředí Moodle, jedná se o výuku marketingu v knihovnách …více
Abstract:
Diploma thesis „Marketing in Libraries: Project of e-learning course“ deals with marketing in libraries. There are reasons mentioned for application of marketing in libraries. The theoretic part contains theory of marketing and theory of e-learning. The second part, practical part, is about project of course in system Moodle. It is about e-teaching of marketing in libraries.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta