Online marketingová komunikace služby – Bc. Michaela Kühtreiberová
Bc. Michaela Kühtreiberová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace služby
Online marketing communication service
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza online komunikačních nástrojů v oblasti koučování jako služby, která by měla následně zajistit vznik nové marketingové strategie koučovacích služeb. V teoretické části práce je obecně popsán marketing, online marketing včetně digitálního zákazníka a specifikace komunikace online služeb. Dalším tématem teoretické části je online komunikace a blíže jsou popsány jeho …víceAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is the analysis of online communication tools in the field of coaching, which should subsequently ensure the creation of a new marketing strategy for coaching services. The theoretical part of the thesis describes marketing in general, online marketing including the digital customer and the specification of online service communication. Another topic of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vxd3j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Marian Pryszcz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nikola Jendryščíková -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Návrh inovace vnitřní komunikace se zaměstnanci při využití online nástrojů.
Ivana Korousová