Anna KRUTÍLKOVÁ
Bakalářská práce
Styly a přístupy k učení
Styles and approaches to learning
Anotace:
Tato práce se zabývá přístupy k učení u studentů bakalářského studia. Zaměřuje se také na zjištění ohledně toho, co očekávají studenti od vysokoškolského studia. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola definuje základní pojmy této bakalářské práce, kterými jsou učení, přístupy k učení a styl učení. V druhé kapitole jsou vymezeny přístupy učení. Třetí kapitola se zabývá …víceAbstract:
This paper deals with approaches of Bachelor students to studying. It also focuses on finding out what the students expect from university studies. The theoretical part is divided in three main chapters. The first chapter defines the basic notions of this Bachelor paper, which are studying, approaches to studying and studying style. The second chapter deals with approaches to studying. The third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUTÍLKOVÁ, Anna. Styly a přístupy k učení. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / pedagogika - občanská výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Role středních škol v procesu přípravy studentů na vysokoškolské studium
Martina Šmeralová -
Vysokoškolské studium jako faktor odkladu mateřství
Iva KONEČNÁ -
Poplatky za studium
Tomáš Jelínek -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Studentská příprava a strategie učení k maturitní zkoušce
Veronika Szynalska -
Motivační strategie k učení u dětí v ústavní a rodinné výchově
Nela CHUDÁČKOVÁ -
Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol
Monika Bsonková -
Výukové strategie podporující kompetence k učení
Ivona Sedláčková