Od mimotřídní výchovy k pedagogice volného času – Soňa MATOUŠKOVÁ
Soňa MATOUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Od mimotřídní výchovy k pedagogice volného času
From Extracurricular Education to Leisure Time Education
Anotace:
Práce reflektuje kořeny pedagogiky volného času a vývoj její terminologie. Rozbor problematiky začíná přibližně v 50. letech, kdy se hovořilo o mimotřídní a mimoškolní výchově. Posléze význam těchto dvou pojmů autoři formulují do termínu výchova mimo vyučování. Text práce se snaží o rozkrytí terminologických shod a odlišností dle doby a autorů užívajících termínů mimotřídní, mimoškolní výchova a výchova …víceAbstract:
The thesis reflects the roots of leisure time education and the development of its terminology. The analysis of the issue begins approximately in the 1950?s when they spoke about extracurricular and after-school education. Later, the meaning of these two terms is formulated by authors as an education outside the classroom. The text tries to uncover the similarities and differences of terminology according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
20551
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Kaplánek, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠKOVÁ, Soňa. Od mimotřídní výchovy k pedagogice volného času. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogika volného času jako prostředek k rozvoji digitálních kompetencí
Patrik SLEZÁK -
Subjektivní zkušenost studentů oboru Pedagogika volného času na TF JU se syndromem vyhoření
Lucie LÍVANSKÁ -
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Marcela KOPŘIVOVÁ -
Pedagogika volného času v prostorách kostela sv. Mořice na Mouřenci u Annína
Jana KADLECOVÁ -
Podněty pro sebereflexi studenta oboru pedagogika volného času
Zuzana KONZALOVÁ -
Představy pedagoga volného času o jeho možnostech ovlivnění volného času
Jiří Lorenc -
Pedagogika volného času se zaměřením na organizaci příměstských táborů
Barbora Škochová
Název
Vložil
Vloženo
Práva