Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel – Zuzana TESÁRKOVÁ
Zuzana TESÁRKOVÁ
Diplomová práce
Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel
Transnational companies versus Czech producer, entrepreneur and consumer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na studii vlivu nadnárodních řetězců na český retail. Nejprve jsou zde uvedena teoretická fakta, která se týkají nadnárodních řetězců, obchodu a jeho vývoje, současného retailingu a jeho neustále se rozvíjejících tendencí. Velice zajímavým je fair trade a jeho vývojový trend. Zde je také zmíněno, jak se do tohoto podnikání zapojuje český podnikatel. V další části je již …víceAbstract:
This thesis is focused on study of offect multinational chains to Czech retail. There are mentioned theoretic facts of multinational chains, trade and his development in the begining of this work. Also existent retailing and his floating and develop trend is described in 1th part of my work. There is also mentioned how is engage Czech businessman in this business. In the second part is specific implicit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TESÁRKOVÁ, Zuzana. \textit{Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xvmoce/.
Jak správně citovat práci
TESÁRKOVÁ, Zuzana. Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vstup obchodní společnosti na vybraný zahraniční trh
Michal Kozel -
Optimalizace procesů a metod online marketingu v zahraniční IT obchodní společnosti
Lukáš Egrt -
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Dávid Varga -
Analýza zahraničních zakázek obchodní společnosti AŽD Praha s.r.o. v Bosně a Hercegovině se zaměřením na rizika
Petr Jindřich -
Formulace vhodné obchodní strategie vybrané společnosti působící na zahraničních trzích
Veronika Lopatová -
Postup při akvizici zahraniční obchodní firmy
Pavla Maleňáková -
Analýza vlivu antidumpingových opatření na zahraniční politiku obchodní společnosti
Roman Bučil -
Zhodnocení obchodní strategie zahraniční dceřiné společnosti
Tereza Vincenecová