Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel – Zuzana TESÁRKOVÁ
Zuzana TESÁRKOVÁ
Master's thesis
Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel
Transnational companies versus Czech producer, entrepreneur and consumer
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na studii vlivu nadnárodních řetězců na český retail. Nejprve jsou zde uvedena teoretická fakta, která se týkají nadnárodních řetězců, obchodu a jeho vývoje, současného retailingu a jeho neustále se rozvíjejících tendencí. Velice zajímavým je fair trade a jeho vývojový trend. Zde je také zmíněno, jak se do tohoto podnikání zapojuje český podnikatel. V další části je již …moreAbstract:
This thesis is focused on study of offect multinational chains to Czech retail. There are mentioned theoretic facts of multinational chains, trade and his development in the begining of this work. Also existent retailing and his floating and develop trend is described in 1th part of my work. There is also mentioned how is engage Czech businessman in this business. In the second part is specific implicit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TESÁRKOVÁ, Zuzana. \textit{Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/xvmoce/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TESÁRKOVÁ, Zuzana. Nadnárodní řetězce versus český výrobce, obchodník, spotřebitel. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vstup obchodní společnosti na vybraný zahraniční trh
Michal Kozel -
Optimalizace procesů a metod online marketingu v zahraniční IT obchodní společnosti
Lukáš Egrt -
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Dávid Varga -
Analýza zahraničních zakázek obchodní společnosti AŽD Praha s.r.o. v Bosně a Hercegovině se zaměřením na rizika
Petr Jindřich -
Formulace vhodné obchodní strategie vybrané společnosti působící na zahraničních trzích
Veronika Lopatová -
Postup při akvizici zahraniční obchodní firmy
Pavla Maleňáková -
Analýza vlivu antidumpingových opatření na zahraniční politiku obchodní společnosti
Roman Bučil -
Zhodnocení obchodní strategie zahraniční dceřiné společnosti
Tereza Vincenecová