Aplikace marketingového mixu na vybranou obchodní společnost – Simona Dárková
Simona Dárková
Bachelor's thesis
Aplikace marketingového mixu na vybranou obchodní společnost
Application of Marketing Mix to a Selected Trading Company
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Decasport s.r.o. a dle nashromážděných dat a výsledků přednést návrhy ke zlepšení. Nejprve jsou teoreticky vymezeny základní pojmy, jež jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Jako hlavní výzkumná metoda je využita metoda pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je také vypracována …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the use of marketing mix of Decasport s.r.o. and based on the results and collected data make suggestions for improvement. In the first part are described basic terms, which are practically applied in the second part. The main research method is a questionnaire survey. In the practical part of the work is also developed a SWOT analysis of the selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146488
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Lenka Malantová
- Reader: Šárka Cenková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DÁRKOVÁ, Simona. \textit{Aplikace marketingového mixu na vybranou obchodní společnost}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xvncg6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Sportovní management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova