Regulace reklamy na internetu – Bc. Michaela Kytková
Bc. Michaela Kytková
Diplomová práce
Regulace reklamy na internetu
Regulation of advertising on the Internet
Anotace:
Tématem diplomové práce je regulace reklamy na Internetu. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila na reklamu a její regulaci, zabývám se problematikou nekalé soutěže a klamavou a zakázanou reklamou. Analyzuji pojem Internetu a pojmy související. Dále tato práce rozebírá marketing a sociální sítě, popisuji zde některé sociální sítě, které jsou u …víceAbstract:
The topic of this MS thesis is advertisement regulation on the Internet. The work has two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the advertisement and its regulation, unfair practices, misleading, and forbidden advertisements. I analyze the concept of Internet and related terms. This thesis also analyses marketing and social networks that are commonly used. Last but not least …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dzsmk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace a autoregulace reklamy
Kateřina Horná -
Regulace reklamy
Martin Šuťák -
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Petra Jiroušová -
The differences between the common law and continental law and their practical consequences
Elena Korshunova -
Differences between the Common law and the Continental law and their practical consequences
Olga Kukovynets