Bc. Michaela Kytková

Master's thesis

Regulace reklamy na internetu

Regulation of advertising on the Internet
Anotácia:
Tématem diplomové práce je regulace reklamy na Internetu. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila na reklamu a její regulaci, zabývám se problematikou nekalé soutěže a klamavou a zakázanou reklamou. Analyzuji pojem Internetu a pojmy související. Dále tato práce rozebírá marketing a sociální sítě, popisuji zde některé sociální sítě, které jsou u …viac
Abstract:
The topic of this MS thesis is advertisement regulation on the Internet. The work has two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the advertisement and its regulation, unfair practices, misleading, and forbidden advertisements. I analyze the concept of Internet and related terms. This thesis also analyses marketing and social networks that are commonly used. Last but not least …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication