Martin PERUTKA

Bakalářská práce

Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich

Stylistic and translatological analysis of Advertisement for Chosen Sport Shoes in German and Czech Comparison
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of sports shoes advertisement and its comparison in Czech and German language. Since advertising is part and parcel of our life, we need to be concerned with its essence and content. The theoretical part of the thesis describes in detail the history of advertising, the development of sports shoes, the integration of advertising into marketing and the language …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamy na sportovní obuv a jejím srovnáním v českém a německém jazyce. Protože je reklama již neoddělitelnou součástí našeho života, je třeba se zabývat její podstatou a obsahem. V teoretické části je podrobně popsána historie reklamy, vznik sportovní obuvi, reklama z pohledu marketingu a jazyk reklamy. V praktické části jsou provedeny analýzy a překlad jednotlivých …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
  • Vedoucí: doc. Mgr. Iveta Zlá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PERUTKA, Martin. Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání