Bc. Petr Vilímec

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele

Employer brand building
Abstract:
Obsahem práce je analýza dosud zjištěných teoretických východisek ktématu budování značky zaměstnavatele. Dále jsou vpráci sjednocenateoretická východiska ze souvisejících disciplín jako řízení lidských zdrojů, personalistika, marketing a psychologie, které budování značky zaměstnavatel ovlivňují. Výsledkem je ucelený přehled všech faktorů, které mají nabudování značky vliv, čímžvzniká obecně aplikovatelná …more
Abstract:
The content of this thesis is an analysis of current theoretical background of branding. Furthermore, the thesisunifies the theoretical basis of related disciplines such as human resource management, marketing and psychology, which affect empleyers branding.The result is a comprehensive overview of all the factors that affect brand building, and thus creates a generally applicable guide to the principles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2021
  • Supervisor: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.