Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí – Kristýna Hradilová
Kristýna Hradilová
Bakalářská práce
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Influence of literacy rich environment on early writing of preschoolers
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj …víceAbstract:
Bachelor's thesis has a theoretical empirical character and deals with the issue of the early writing of children in kindergarten in the concept of emerging literacy. It's goal is to find out how literacy stimulated environment affects children's early writing. Basic con-cepts are clarified in theoretical part of thesis. These are preliteracy, literacy and literacy environment. Next, children's early …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hradilová, Kristýna. Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace o smrti mezi rodičem a dítětem
Olga Kulaeva -
Vztahy a komunikace mezi dětmi během jejich pobytu v nemocnici
Adéla ŠTĚPÁNOVÁ -
Komunikace na téma smrti a umírání mezi rodiči a dětmi
Marie Dýbová -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Interakce a způsoby komunikace mezi dětmi se sluchovým postižením z mateřské školy pro sluchově postižené a dětmi slyšícími z běžné mateřské školy
Helena Pšejová -
Analýza komunikace mezi předškolními dětmi s poruchami a vadami sluchu a jejich slyšícími rodiči
Natálie Kalousková -
RESPEKTUJÍCÍ KOMUNIKACE MEZI UČITELKOU A DĚTMI
Adéla Petrovická -
Analýza míry komunikace mezi dětmi předškolního věku a jejich rodiči z pohledu speciálního pedagoga
Marta HRČKOVÁ