Spontánní a řízené aktivity při vzdělávání v mateřských školách – Anna MICHALKOVÁ
Anna MICHALKOVÁ
Bachelor's thesis
Spontánní a řízené aktivity při vzdělávání v mateřských školách
Spontaneous and directed activities in kindergarten education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spontánními a řízenými aktivitami při vzdělávání v mateřských školách. Ať už spontánní, tak i řízené aktivity tvojí základ celého dne v mateřské škole a je důležité, aby měla učitelka mateřské školy dostatečné povědomí o možnostech přípravy těchto aktivit, chování dětí v průběhu aktivit a věděla, jaké úlohy ona sama v aktivitách plní. Teoretická část je zaměřena na objasnění …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with spontaneous and guided activities during education in kindergartens. Spontaneous and guided activities form the basics of the whole day in kindergarten and it is vital for the teacher to be knowledgeable enough about the possibilities of preparing such activities, of pupil's behavior and what kind of role she plays in these activities. The theoretical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MICHALKOVÁ, Anna. Spontánní a řízené aktivity při vzdělávání v mateřských školách. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová