Ema PŘIKRYLOVÁ
Bakalářská práce
Marketing a propagace divadla
Theatre marketing and promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii kulturního marketingu, jeho problémů a trendů. Ve druhé části analyzuje názory cílové skupiny zvané Generace X, konkrétně jejích zástupců žijících ve Zlíně a jeho okolí, kteří běžně nenavštěvují Městské divadlo Zlín. Zaměřuje se na jejich výroky o Městském divadle Zlín i o divadle obecně. Cílem práce je pomoci Měst-skému divadlu Zlín udělat z těchto lidí své návštěvníky …víceAbstract:
This bachelor thesis includes theory of art marketing, its problems and trends. In second part it analyzes opinions of target group called ?Young Adults?, specifically those of them who live in Zlín or its neighbourhood and don?t usually visit Town Theatre Zlín. It special-izes on their statements about Town Theatre Zlín and theatre in general. Its aim is to help Town Theatre Zlín to turn those people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
18768
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIKRYLOVÁ, Ema. Marketing a propagace divadla. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Aneta Alijagićová -
Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí
Hana Kašáková -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné
Vendula Kořínková -
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Jiří Antoš