Bc. Marie Uhrová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace konference Barcamp

Marketing communication of the Barcamp conference
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace konference Barcamp" bylo zhodnotit organizaci, a především marketingovou komunikaci konference Barcamp. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingové komunikace, jejími cíli a nástroji. Krátce je popsán také proces organizace eventu. Praktická část analyzuje postup organizace, současnou marketingovou komunikaci a výsledky provedeného dotazníkového …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing communication of the Barcamp conference" was to evaluate the organization, and especially the marketing communication of the Barcamp conference. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing communication, its goals and tools. The event organization process is also briefly described. The practical part analyzes the organization process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cjpae/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management